Háčkovaný vak

Mne sa tie malé a pracné ruksaky veľmi páčia. Celkovo sa vracajú do módy a našla som pár pinobrázkov, ktoré ma inšpirovali na výrobu toho vlastného. Samozrejme pripájam pár linkov na pintereste a to TU, TU, ešte TU a TU aby ste sa mohli tiež nadchnúť  pre ne tak ako ja. :) Čo sa týka výroby, nepovedala by som že náročné.. základné prvky háčkovania a idete do takej veľkosti ako vám to vyhovuje. Len po časovej stránke je výroba náročná. Zvolila som krátke stĺpiky aby pletenina bola pevná a nevytrácala z neho drobné predmety. Pre dizajn, ale pre spevnenie dna som to prešila látkou. Látku som použila zo starej košele, ktorá bola riadne príjemná na dotyk a imitovala brúsenú kožu. A takáto hnedá látka bielu oživila. Chcela som tomu dať aj taký vintage nádych, tak som použila jednoduchú háčkovanú krajku. A tak osm sa pár dní zabávala. .a veru bolel ma i krk aj pravá ruka. Postupne už viac začínam šiť na stroji, tak získavam nové skúsenosti. 


Ruksak je taký veľký, že sa mi tam zmestí kniha aj o formáte A4. Ale jeho nosnosť práve testujem. 
Trošku ma aj potrápilo ako to pekne odfotografovať. Počasie neprialo, ale konečne sa na chvíľku dnes vyčasilo. Hoci som prišla z práce unavená, išla som využiť pár lúčov slnka. Už som bola nedočkavá, lebo som sa chcela s vami podeliť o môj výtvor. A kedže som sa rozhodla do prírody, nemohol chýbať môj verný a ufúľaný spoločník. :)
S pozdravom Zuy

PS. A na záver chcela len spomenúť tričko, ktoré mám na sebe. Je to tričko s líškou, ktoré som si prvý krát maľovala a písala som o ňom článok Recy móda 1 :).











Komentáre

  1. ten vak je super :) skvelé recyklácia a mimochodom všetko najlepšie k včerajším meninám :D ZuZu

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jééj, to je aké super. :O Zoberiem si ťa domov a budeš mi háčkovať veľa a veľa vakov. Pretože toto je fakt úžasné. Klobúk (teda, ak by som nejaký mala) dole. :) Aj to tričko s líškou je krásne. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. žeby som sa do vás nasťahovala? :D ďakujem za pochvalu :)

      Odstrániť
  3. Wow, ten vak je úžasný. :O Ak by ťa náhodou omrzel, vieš, komu ho môžeš poslať. :D
    A dodatočne všetko najlepšie k meninám. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ďakujem krásne za pochvalu aj za vinšovanie :) ste zlaté .:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. A zase si mi vzala reč :D Joj, ten batoh je taký nádherný♥, že neviem nájsť tie správne slová, aby som ho definovala :)) úžasne zladený a k tomu ten folkový nádych...páni, taký veru človek nezoženie...klobúk dole a som naozaj zvedavá, čím nás očaríš nabudúce ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za tvoj komentár. Prajem pekný deň :)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Návod: Pletené štucne

Návod na háčkovanú veľrybu Elvíru

Návod na háčkovaného ježka