Zvieracie

Možno sa Vám bude zdať, že háčkujem deň-noc a že nič iné v rukách nemám okrem háčiku a priadze. No možno nie ste ďaleko od pravdy, naozaj každú voľnú chvíľku oddychujem pri háčiku. Už som na tom tak závislá, že háčkujem už aj v autobuse a vychutnávam si tie prekvapivé a čudujúce sa pohľady smerované na mňa. Je to asi pre veľmi mladých ľudí rarita, alebo je to ešte vzácnejšie ako vidieť niekoho čítať knihu. Nuž, ale keď vás niečo baví, tak nie je čo riešiť... :) 
Tak som sa teraz snažila vytvoriť kolekciu čiapek na jeseň. Aby mali niečo viacej do seba, tak pripojila som k nim aj zvierací motív. Farby som som vyberala zámerne také jesenné a zvieratá zámerne lesné. Hoci pri jednej čiapke, konkrétne bordovej, tak tam mi pasovalo len pierko. 

Fotila som vonku, lebo najkrajšiu kompozíciu vám poskytne len príroda. Hoci najprv vyzeralo, že bude snežopršať, no nakoniec sa vyjasnilo. I samé nebesá asi boli zvedavé, čo som zas vytvorila. :) A samozrejme ma sprevádzal aj môj psík Rokko. Veď i na pár záberov sa zmestil. :D 

A prvý krát som uháčkovala aj rukavice. Trošku ma palec potrápil, aj som ho moc dlhý uháčkovala, no až tak to nevidno a veru ich vynosím. Pomaly rozširujem svoj háčkovací repertoár a priala by som si veľmi aby deň mal aspoň 25 hodín. Aby som bez výčitiek jednu hodinu denne mohla háčkovať a tvoriť. Ale  tak budem menej sedieť za počítačom (a tá hodinka sa veru nájde, aj dve), preto už končím svojím prejavom, len Vám ešte chcem popriať krásnu jeseň. :)
 S pozdravom Zuy















Komentáre

  1. Ja len vyvaľujem oči :O :D Páni moji, Zuzka, ty si taká šikovnica šikovná, že to ani nie je možné :D Ty to háčkovanie vážne zbožňuješ a si v tom neskutočne dobrá. PREKRÁSNE, DOKONALÉ...nemám slov O.o Tie čiapky, jedna báseň a tie rukavičky...niečo také rozkošné som už dĺho nevidela...so cute!!!♥^.^♥ Ach, čím novým prekvapíš? Dá sa vôbec ešte niečím? Ale áno, dá...ty si v tom majster ;)) Naozaj, krása a klobúk dole♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie rukavice sú absolútne božie :)) Ale bafan je najlepší :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za tvoj komentár. Prajem pekný deň :)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Návod: Pletené štucne

Návod na háčkovanú veľrybu Elvíru

Návod na háčkovaného ježka