Crochet bag

Háčkovaná kabelka z červenej priadze a zo špagátu. Kvety sú z plste.











Komentáre

  1. Ó, krásne ^.^ Osobne som fanúšikom háčkovanej módy, no mne to stále nejde :D Chce to čas, viem, ale som taká lenivá a akosi sa do toho nehrniem :D Inak naozaj krásne ladí k sukni a páči sa mi, fakt sa mi páči♥ Už sa teším na všetky nové články, ktoré pre nás chystáš a som zvedavá na ten s návodom... Maj sa krásne ;))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Mony, ďakujem krásne za tvoj koment. Tak ak nebudem ja lenivá čo sa týka pridávania článkov, tak určite je sa na čo tešiť :D no uvidíme :D A stým háčkovaním to nevzdávaj. .je to supeer :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za tvoj komentár. Prajem pekný deň :)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Návod: Pletené štucne

Návod na háčkovanú veľrybu Elvíru

Návod na háčkovaného ježka