Návod na kvietkovaný set

Do ženských vlasov jednoznačne patria kvety. A vedia to azda všetky ženy sveta, že  sa nám hodia kvety a  je jedno či sú to na ich šatách, v ich rukách alebo zapletené do vlasov. Venčeky, sponky, gumičky a iné aplikácie s bohatými kvetmi sú súčastnosti opäť veľmi obľúbené a nosené. Hoci niektoré sa takýto doplnkom veľmi bránia a hatia ich. No ja patrím k tej polovici ženskej populácie, ktoré kvety ako doplnok účesu alebo odevu zbožňuje. A bolo načase si ich aj zaobstarať a preto som pripravila aj tento návod na hrebienok a náramok. :)



Čo budete potrebovať?

  • umelé kvety s listami 
  • hrebienok
  • látku na náramok
  • lepidlo
  • prípadne korálky 
  • stužku
  • ihlu
  • niť
  • nožnice
  • 100 g kreativity a pol kila trpezlivosti ;)
Odoberte z kytičky listy a prilepte ich dobrým lepidlom na hrebienok a nechajte zaschnúť. Istý čas to potrvá. 
Ak nemáte po ruke dobré lepidlo, alebo chcete aby lístky a kvietky dobre držali, tak ich aj prišite. Stehy potom zakryjete kvietkami. 

Keď listy budú zaschnuté alebo dobre upevnené, podobným spôsobom pridáte aj kvietky. Podľa chuti a vašej tvorivosti pridajte aj jemné ozdoby ako perličky alebo iné korálky, ozdoby a i. Ani sme sa nenazdali a hrebienok je hotový. :)


Na náramok si vystrihnite v ľubovolnej veľkosti látku. Ja som použila plátno, lebo je také folkové a je pevné.


Obšite okraje látky aby neboli rozstrapkané a prišite si šnúrky v dĺžke akej vám to bude vyhovovať.


Ďalej prilepte lístky a po okrajoch ich prešite. 


A na rad prichádzajú kvietky. Tie prilepíte, ale napokon som ich prišila aby nevypadávali a boli na svojom mieste. 

Nakoniec môžete tak ako ja pridať korálky aby hrebienku spolu s náramkom to pekne ladilo. 


Aké jednoduché! Verím, že som vás podnietila na tvorenie a viem že kreativite sa medze nekladú, tak si ich môžete spraviť podľa svojho gusta. :)

Komentáre

  1. To je krásne a tiež celkom jednoduché. Možno to niekedy skúsim, keďže teraz cez prázdniny mám toho času až-až. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite vyskúšaj a potom sa s nami podel o výtvor :)

      Odstrániť
  2. Júj, krásnučké ^.^ Mne sa tieto kvetinkové ozdoby veľmi páčia a tiež som chcela niečo vyrobiť, no neviem nájsť tie pravé a hlavne pekné kvietky, ktoré by nevyzerali až tak umelo :)) No inšpirovala si ma a s touto parádou budeš vyzerať ako nádherná letná víla♥ ;))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To hej tie kvietky sú fakt problém aby to boli také živé a nepôsobili tak umelo.. ale tieto som našla.. a veru sa mi videli a stáli 1 euro. :D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za tvoj komentár. Prajem pekný deň :)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Návod: Pletené štucne

Návod na háčkovanú veľrybu Elvíru

Návod na háčkovaného ježka