Recy móda 4

Niektoré obľúbené veci nemôžete vyhodiť a to ani vtedy, keď vám to už nesedí. To isté platí o týchto košeľových šatoch. Tiež to bol úlovok v sekáči, ale už akosi mi boli na hornej časti moc tesné. Spodná časť bola širšia a tak som si z nej spravila košeľovú sukňu. To isté môžete spraviť i vy a to napríklad z pánskej košele. Stačí ak je širšia ako vaše boky, pekného vzoru a nový kúsok môže byť vo vašom šatníku. Stačí keď v oblasti pása zahnete látku a zošijete tunel, do ktorej navlečiete gumu. Ja som sa trošku vyhrala aj s čipkou a prešila som vrecko z vrchnej časti. Ak nájdete v sekáči vhodnú adepku-košeľu a k tomu príjemného materiálu, tak máte vyhraté. Šitia sa nebojte, ak máte tú možnosť využiť šijací stroj, tak ho využite. Ani mne to moc nejde, ale verím, že iba takto získam ako takú zručnosť v šití. Preto tá čipka v páse, lebo som chcela zakryť roztrapkaný steh. ;)











Komentáre

  1. náhodou super si to spravila ja by som ani toto asi nedala sama :D lepšie je ak niečo keď robím tak mám za sebou mamu a pocit istoty, že to robím správne :D a nápad naozaj super nová suknička je super a dokonca by som si ju vedela predstaviť využiť aj ako top :D ZuZu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne :) Veď aj ja som mala maminu v zálohe :)
      Vidíš, urobiť z toho tom nie je zlý nápad.. Vnukla si mi poriadny nápad :) Mám ešte jednu košelu :D

      Odstrániť
  2. Fandím :), s krajkou vypadá krásně!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za tvoj komentár. Prajem pekný deň :)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Návod: Pletené štucne

Návod na háčkovanú veľrybu Elvíru

Návod na háčkovaného ježka