Recy móda 5




Nedávno, keď som bola v sekáči na "love", našla som bodkovanú sukňu. Ešte skôr ako som ju zložila z vešiaka, som tak v kútiku duše dúfala, že bude mať veľkosť 36. No žiaľ nebola, bola až 46. Ale čo nevadí. Prešijeme! Látka sa mi páčila a bodkám neviem odolať a už včera som sa k prešívaniu odhodlala a už som celkom naplno využila šijací stroj. Má aj spodničku a to ma trošku brzdilo ale nevypárala som ju nakoniec. Ešte moje šijacie zručnosti nie sú ktovie aké, ale na takýchto kúskoch trénujem. Sukňa má svoje muchy, ale len vďaka takémuto pohľadu na fotky viem, kde sa mám zamerať na opravy. Tak už len čakať, kým sa oteplí. :)


Ostalo mi dosť látky a zo zvyškov som si spravila aj náhrdelník. Poťahovala som ich na "buttonky", resp. na gombíky, ktoré sa dajú poťahovať. Prišila som ich na kúsok filcu a pridala saténovú stužku. Naozaj rýchly nápad a určite to môžete vyskúšať aj doma.


Snáď som Vás opäť inšpirovala a nevyhodíte starú sukňu, ktorú mate doma a vdýchnete jej ešte nový život. ;)


Pred úpravou






Komentáre

Zverejnenie komentára

Ďakujem za tvoj komentár. Prajem pekný deň :)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Návod: Pletené štucne

Návod na háčkovanú veľrybu Elvíru

Návod na háčkovaného ježka