Na folkórnu nôtu 3. časť

V tejto časti si vyrobíme folk kabelku. Je to o čosi náročnejšie, kedže už budeme využívať aj šicí stroj. Hovorím náročnejšie preto, lebo mne to so šijacím strojom moc nejde a aj som sa veľa krát pomýlila. Veď tie chyby budete vidieť aj vy na fotkách. Ale aspoň dúfam, že mnohé z vás opäť inšpirujem a podnietim k tvorbe. Veď niekedy stačí drobná inšpirácia a vzniknú veľké veci. Ani vy sa nemusíte presne držať návodu, ale môžete si parametre, farbu, vzor a i prispôsobiť podľa svojho gusta. Len takto vznikajú krásne, jedinečné a originálne veci. :)



Čo budete potrebovať:
- látku základnú (ja som použila plátno) 25 x 20 cm + kúsok na pútka
- látku na podšívku 25 x 20 cm
- zips 20 cm
- retiazka/ látka na popruh
- komponenty (krúžky) na pripevnenie popruhov
- farby na textil
- šijací stroj, nite, ihlu, nožnice

1. Najprv si vystrihneme látky v rozmeroch 25 x 20 cm. Ja som rátala aj s 1 cm okrajom, ktorým som zošila látky dokopy. Ešte si vystrihneme 2 pásiky na pútka v rozmeroch 2 x 3 cm. Tie si podohneme a zošijeme dokopy.
2. Zošijeme správnymi stranami na seba.


3. Prišijeme zips.

 4. Prišijeme pútka na popruhy. Takýmto krúžkom som prevliekla retiazku. Prípadne si môžete popruh alebo ušk na kabelku ušiť z látky. Ja som to riešila tak,  aby sa dal ľahko odobrať a kabelka bola aj "do ruky".


 5. Motív mám z pinterestu (TU). Ja som si ho rovno prekreslila, ale pomôcť si môžete šablónou a pod. Dokonca sú také papiere do tlačiarne, na ktorý si vytlačíte motív a jednoducho ho zažehlíte. A nakoniec prišla tá najpríjemnejšia časť, teda aspoň pre mňa, a to je samotné maľovanie. 😄


A tu je môj finálny produkt. Kabelka je malá, ale zmestí sa do nej všetko potrebné. Ja som si vybrala bordovú farbu, ale určite by bolo pekná, keby bola rôznofarebná. Je to už na Vás aké farby si zvolíte. Prajem Vám príjemné tvorenie a snáď som vás znovu inšpirovala. 😚










Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Návod: Pletené štucne

Návod na háčkovanú veľrybu Elvíru

Návod na háčkovaného ježka