Na folkórnu nôtu časť 2.

V prvej časti návodov na folklórnu nôtu som Vám ukázala, ako si môžete vyrobiť vlastné náušnice s ľudovým motívom. V druhej časti sú to silonky, aby aj (len) kvety vykúkali spod sukni. Možno si poviete maľovať nie je nič pre mňa, ja pekne maľovať neviem a pod...Vôbec sa nestrachujte! Ukážem Vám ako na to, ak neviete (ak si myslíte, že neviete) pekne maľovať.



Budete potrebovať: 
- silonky
- farby na textil
- fixy na textil
- výkres

Postup
1. Najprv si na internete nájdeme vhodný motív. Stačí zadať do vyhliadača alebo na pinterest a inšpirácie máte habadej. Potom si ho vytlačíte alebo prekreslíte. Pozor, natlačte si na príliš veľký formát.

2. Potom si svoju šablónku vystrihnite a strčte do pančuchy. Papier by mal byť výkresový, pretože keď budete na silonky maľovať, nepresiakne vám farba na druhú stranu. Šablónu strčte do pančuchy, ale dbajte na to aby ste si silonky neroztrhli.

3. Fixkami/ farbami na textil si prekreslite podľa šablóny obrysy.

4. A farbami vymaľujeme kvietky a lístky. Necháme určitú dobu zaschnúť a odoberieme šablónu. Variácie kvetov a farieb je už podla vašej voľby. Ja som si pomaľovala len jednu stranu siloniek a použila som tento istý vzor ešte tri krát. Len som obmenila farby kvetov.

A tu je hotový výsledok! Dúfam, že sa návod páčil a že som Vás inšpirovala. Aj nabudúce Vám ukážem ďalší doplnok do šatníka, avšak už bude o čosi náročnejší. Ostane pri maľovaní, ale bude sa aj šiť! :) 







Komentáre

  1. No paráda!!!♥♥♥ To je úžasný nápad a k tomu teraz tieto folklórne motívy frčia :D Mne sa to veľmi páči a to by som zvládla i ja :D Naozaj krása ^.^ A to som naozaj zvedavá, čím nás prekvapíš nabudúce ;))

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za tvoj komentár. Prajem pekný deň :)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Návod: Pletené štucne

Návod na háčkovanú veľrybu Elvíru

Návod na háčkovaného ježka